Peržiūrėti temą
 Spausdinti temą
FACELAP 2015m. tech. reikalavimai
Karlos
Kaip žinote 2015m FastLap reikalavimuose parašyta, kad
"Atviro stogo (convertible, cabriolet) automobiliuose turi būti sumontuota saugos lankų dalis einanti nuo vairuotojo sėdynės į galą automobilio. Ji turi sumontuota pagal FIA 253. 8 straipsnių reikalavimus. Minimali konfigūracija turi atitikti bent vieną iš paveikslėliuose pavaizduotų schemų".

S2000 turi gamykliskai sumontuotą roll bara, bet jis neatitinka FIA 253. 8 reikalavimų.

www.fluidmotorunion.com/wp-content/uploads/2012/01/rollin2-625x415.jpg
www.fluidmotorunion.com/wp-content/uploads/2012/01/rollin8-625x415.jpg

Yra gamintoju kurie gamina roll bar skirtus s2000, pvz: Spoon, Mugen, Clusco/Safety21 ir kiti, bet jie taip pat neatitinka FIA reikalvimų.

www.evasivemotorsports.com/mm5/graphics/00000001/spoon_rollbar_ap1.jpg

Galima gamintis dalinius saugos lankus kurie atitiktu FIA reikalavimus.
Pvz:
www.bethania-garage.com/images/gs2dh_0.jpg
www.bethania-garage.com/images/S21DH.jpg
www.bethania-garage.com/images/S2RDRH.jpg
Redagavo Karlos 2018.04.18 08:54
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Karlos
Šiais metais net penkios s2000 žada dalyvauti Fast Lap.
1 pro2500+ ir 4 str2500 klasėse.
Kaip sprendžiate lankų(roll bar) klausimą?



Čia šiek tiek informacijos kaip američiai sprendžia dalinių saugos lankų klausimą atviro stogo tipo automobiliams.

Speedventures http://www.speedv...fault.aspx
S2000 rules http://www.speedv...-Rules.pdf
Miata/mx-5 rules http://www.speedv...-Rules.pdf

NASA https://www.nasap....com/rules
NASA Time Trial rules https://nasa-asse...-15-15.pdf

Global time attack http://globaltime...015-rules/

World time attack http://www.worldt...015-rules/

Redline time attack http://www.redlin....com/rules
Redagavo Karlos 2015.04.30 12:14
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
WooD
Jau ne is vieno girdejau nusivylima, kad reikia lanku ir dar FIA sertifikuotu...
FAST Lapas isaugo ir po truputi tampa vis rimtesnemis lenktynemis, saugumas irgi vis aktualesnis, todel kaip ir neiseina labai pykti. Tik tolsta nuo tos grazios pradines idejos, kad gali dalyvauti visi kas nori, nesvarbu ar vaziuoji su savo kasdienine masinele ar su kokiu monstru. Na, kaip vienas draugas sako - tuscia vieta ilga nebuna Smile
 
Karlos
Siulau paskaityti ir palyginti reikalavimus Speedventures S2000 vs Miata/mx-5
Ne seipsau juos nurodziau.



Speedventures http://www.speedv...fault.aspx
S2000 rules http://www.speedv...-Rules.pdf
Miata/mx-5 rules http://www.speedv...-Rules.pdf
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Karlos
MX-5/Miata
"90-05 Miatas must have a fourpoint roll bar bolted or welded to the frame per Speed
Ventures minimum safety requirements for open cars. Twopoint “style” bars not allowed."

S2000
The S2K Challenge and Speed Ventures, Inc., strongly encourage the use of a rollbar,
FIAApproved 5point harness and bucketseat (now abbreviated R/H/S). All Speed Ventures safety
requirements apply.
Redagavo Karlos 2015.05.07 19:15
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Karlos
Taigi, su ne OEM, ar papildomu Roll Bar/Cage TA nepraeisime.
Su sportinemis sedynemis (su ar be sportinių diržų) TA taip pat nepavyks praeiti.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Julius
Na tikrai taip. Debiutavo mano vieni lankai fast lap`e. pataisem mazas bedeles ir viskas puikiai. Tai jai kam reikia galit kreiptis. kaina mazdaug 350~€ su tvirtinimo plokstelem.
naudotos s2k dalys ap1 ap2 ht. +37067197849 kaunas
 
Tadzikis
Su panele draugauja?
 
Julius
lankai dedami vietoj esamu, todel reikia issiimti kaikuriuos elementus. Daugiau nuotrauku po sumontavimo pasidalinsim..
naudotos s2k dalys ap1 ap2 ht. +37067197849 kaunas
 
Julius
padaryti pagal sita modeli www.bethania-garage.com/images/gs2dh_0.jpg
nes daryti mazaugiam pritaikytus lankus, kad isliktu panelės yra beprasmiska. masina per maza ir taip.
naudotos s2k dalys ap1 ap2 ht. +37067197849 kaunas
 
Stakis
Siauliuose galima padaryti kokius norite lankus. Esame dare BMW e30 isardomus lankus su visais FIA popieriais, kurie iskeliavo i kita sali... Daugiau info PM
 
Karlos
Kagi, letai judame i prieki.
2016m spec. "FL Ready" S2000 jau beveik paruosta.
Liko keletas smulkiu darbu:
Pabaigti tvirtinti saugos dirzus, pritvirtinti gesintuva,
sureguliuoti pakaba ir padaryti ratu suvedima 2016 spec.
Redagavo Karlos 2016.11.09 07:47
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
x-street
Gale palangės, žinoma, teko atsisakyt?
 
Karlos
Taip, be palanges.
Atrodo taip pat kaip sitoje nuotraukoje.

www.bethania-garage.com/images/gs2dh_0.jpg
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Karlos
2016m "FastLap" sezonas jau baigėsi.
Šiais metais "FL" dalyvavo net 6 Honda S2000 automobiliai. Trys PRO klasėje ir trys STR-Street klasėje.
Artėja 2017m. sezonas. Ar bus daugiau norinčiu dalyvauti "FL" varžybose ?
Reik pradėti ruoštis 2017m. sezonui.
Turiu omenyje „FL“ techninius reikalavimus "STR-Street" klasei.


Taigi 2015-2016m „FL“ techniniuose reikalavimuose rašoma:
http://www.fastla...160410.pdf

Įžanga
AUTOPLIUS FAST LAP varžybų techniniai reikalavimai yra sukurti tam, kad užtikrintų aukščiausio lygio saugumą ir sąžiningą konkurenciją varžybų metu.
3.1. Time Attack Street klasės
Tai minimaliai modifikuoti standartiniai gamykliniai automobiliai.
5.2. Bet kokios atliktos modifikacijos turi atitikti AUTOPLIUS FAST LAP techninius arba FIA J 253 priedo reikalavimus.
Time Attack Street klasės
7.1. Automobiliai turi būti visiškai nepakitę.
7.2. Pakabos ir variklio tvirtinimo konstrukcijos (subframe) gali būti keičiamos arba modifikuojamos , bet su sąlyga, kad dėl to jos netaps silpnesnės ir nesumažės saugumas.
9.1. Atviro stogo (convertible, cabriolet) automobiliuose turi būti sumontuota saugos lankų dalis einanti nuo vairuotojo sėdynės į galą automobilio. Ji turi sumontuota pagal FIA 253 8 straipsnių reikalavimus.
11. VARIKLIS
11.1. Variklio modifikacijos ir keitimas be apribojimų.
19. TECHNINĖS KOMISIJOS REIKALAVIMAI
19.1. Automobilis techniškai tvarkingas kaip reikalauja KET ir AUTOPLIUS FAST LAP reikalavimai.
Redagavo Karlos 2016.09.05 11:04
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Karlos
Ar jums viskas tinka ir patinka?
Punktai 7.2; 11.1; kertasi su punktais 19.1; 7.1; 5.2; 3.1;.
Automobilis paruoštas pagal punktus 7.2 ir 11.1 eisme dalyvauti negales, kitaip tariant technines apžiūros jam nematyti.
O ka jau kalbeti apie įžangą „užtikrintų aukščiausio lygio saugumą ir sąžiningą konkurenciją varžybų metu“.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Tadzikis
Karlos parašė:

Ar jums viskas tinka ir patinka?
Punktai 7.2; 11.1; kertasi su punktais 19.1; 7.1; 5.2; 3.1;.
Automobilis paruoštas pagal punktus 7.2 ir 11.1 eisme dalyvauti negales, kitaip tariant technines apžiūros jam nematyti.
O ka jau kalbeti apie įžangą „užtikrintų aukščiausio lygio saugumą ir sąžiningą konkurenciją varžybų metu“.


Jo, tikrai TA praeina mašinos su varikliais iš kitų gamintojų...
 
fUNk
Kur tavo siūlomas variantas Karlos?
Kristijonas, Vilnius
Honda S2000`04
fastlap.lt
 
www.fastlap.lt
Karlos
Naujo čia neišrasi...
Butų gerai daugiau klasių, bet ar susirinks pakankamai dalyvių?
Cia reiktu apsispresti, i kuria puse eiti...

STR klasei siūlau pritaikyti LASF GSKL reglamentą.
Per 15 metų jis nelabai pasikeitė. Nesakau kad reikia imti viską aklai bet didžiąją dalį reiktų.
http://www.lasf.l...glamentai/


Pagrindinė taisyklė STR klasės automobiliams - „Automobilis varžybų metu privalo būti techniškai tvarkingas – t.y. atitikti kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimus, turėti galiojančius: automobilio registracijos liudijimą ir valstybinės techninės apžiūros atlikimą patvirtinantį dokumentą.

Klases:
1. SG2500 (SG - standartiniai gamykliniai);
2. SG2500+;
3. Open/modified (Laisva/modifikuota klase i kuria nepatenka SG ir neatitinka Pro) - bet tada lieka ta pati problema kaip ir šiai dienai STR2500/2500+, kaip užtikrinti saugumą šiems dalyviams visiems važiuojant kartu?
LASF GSKL šiuo atveju tokios problemos neturi, nes automobiliai važiuoja po vieną.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
TaT
Man tai smagu, kad yra konkurencija ir greitų varžovų - tai skatina visų tobulėjimą. Tačiau konkurencija manau turėtų kiekvienoje klasėje būti kiek įmanoma lygesne ir konkurencija vairavimo prasme, right?
Arba pasakysiu kitaip, manau fastlape yra du tipai žmonių: 1 tie kurie nori kurti greitą automobilį/eksperimentą ir 2 tie kurie nori būti greiti ir tobulėti iš savo vairavimo.
Ir kai abu tipai susitinka vienoje klasėje gaunasi balaganas.

Kalbant apie konkretų atvejį Miatą Justo tai man yra panašu į gerbtinai didelį užsidegimą sukurti greitą automobilį - Pirmasis žmonių tipas. Ir kliūna pora dalykų:

7.2. Pakabos ir variklio tvirtinimo konstrukcijos (subframe) gali būti keičiamos arba modifikuojamos , bet su sąlyga, kad dėl to jos netaps silpnesnės ir nesumažės saugumas.

Jei gerai pamenu ir kiek yra tekę matyti prie mano akių tai vieną kartą jam lūžo subframe'as ties ta vieta kur tvirtinas control arm'as ir vos nenuėjo į kupstą pirmam posuky (thanks God), kita kartą lūžo šarnyras ir vėl nusirašė. Nes suprantu ir Justą - jis nežino kaip kas laikys. Lūžta - stiprina. Lūžta - stiprina.
Tai būtų įdomu sužinoti kokiais kriterijais matuojamas/vertinamas yra subframe'o saugumas.
19.1. Automobilis techniškai tvarkingas kaip reikalauja KET ir AUTOPLIUS FAST LAP reikalavimai.
- Taip, pas mus stovi coilai, armuotos šlangelės ir kitos smulkmenos kurios KET neatitiktų, nNET turint TUV'us. Bet tos smulkmenos yra tiesiog kaip saugumo/komfortabilumo priklausomybė važiuojant į trasą ir kiekvienam automobiliuj patys organizatoriai rekomenduoja tai turėti.

Tačiau žiūrint į esminį dalyką: KET ket draudžia pakeisti variklį net į tą patį jei skiriasi pora pirmų serijos skaičių simboliai ant variklio. Ką KET sako apie absoliučiai kito variklio sukišimą į automobilį ant custom made subframe? - quick note, čia kalbame apie street klasę.


7.5. Kėbulo dalis nešanti pagrindines
konstrukcines apkrovas (pakabos,
variklio ir pan.) turi išlikti originali. ,

reglamento prieštaravimas pats sau. agree.

Apie Street klasės svorius neberandu informacijos, tačiau jei gerai pamenu buvo kažkiek procentų nuo gamyklinio automobilio svorio. (kur ir kodėl dingo? prieš pat atsirandant K ) O kaip vertinti svorį, jei gamykloje svertas automobilis buvo su kitu varikliu?

Bet esminė problema, kad reglamente nerandu jokios info apie svorius ir lygiai taip pat kaip ir custom variklio dėjimus į streetiniam automobilį.

Mano nuomone kėbulinis street klasės automobilis turėtų turėti siauresnius rėmus reglamente, kad išlaikyti tą sąvoką ir idėja bei sveiką konkurenciją nedrakoninant automobilio stengiantis išlikti konkurencingu, o tokiems eksperimentams kaip Justo miata padaryti atskirą klasę kur žmonėms patinka konstruoti/daryti/rizikuoti ir darytis greitą automobilį. Nes jų toks tikslas. Tik finale man prasilenkia su savoka street.
Redagavo TaT 2016.09.08 09:43
 
Peršokti į forumą:
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
S2000.lt E-Paštas
Facebook

Vieša apklausa
Kokios spalvos S2000 Jums labiausiai patinka?

Juoda

Balta

Sidabrinė

Geltona

Mėlyna

Raudona

Kita