Peržiūrėti temą
 Spausdinti temą
FACELAP 2015m. tech. reikalavimai
Schummy
kiek zinau FL organizatoriai nekurs atskiru klasiu, kazkada labai prasiau kad sukurtu MONSTER klase kad man ir TaT ir kitiem sportiniam automobiliam nereiketu sverti tiek kiek 4x4sveriantis EVO.
Tokiems kaip Justas tai yra 1 tipo dalyviam reiketu pradeti nuo saugos lanku ir tada jau uzsiplok jeigu nori....
O fl tech komisija privalo tikrinti STR klases tech pazymas. Be ju/su pasibaigusiom jokiu STR klasiu ir jokiu FL su greitu ir nesaugiu automobiliu.
www.s2000.lt/images/news/s2000log.jpg
 
Karlos
fUNk laukiam tavo komentaro !
Redagavo Karlos 2016.09.15 13:24
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Stakis
Pritariu issakytoms nuomonems, custom sakes, custom subfreimai, motorai is kitu markiu ir t.t. turi buti draudziami street klaseje. Net ir pro motoru is kito gamintojo neleisciau. Nebent jau ten kokia MONSTER ar OUTLAW klase kur visiskai nieko neribojame, bet is esmes daznai pas ta pati gamintoja motorai nebuna labai daug nutole vienas nuo kito. Jei BMW ten ejo 2,5 ar 2,8, tai isidek tu ta m3 motora. Arba Honda sakykim turejo 1,6 ar 1,8, isidedi 2,0 ar 2,4, tebunie, bet jei i Honda isidesi LS7 ar koki kita v8 (s2000) arba i mazda toki motora, tai tam reikia jau rimtesniu perdarymu, sutvirtinimu ir t.t. Arba, jei dedi kito gamintojo motora, apriboti jo nuokrypi nuo originalaus motoro, tarkim jei buvo 1,8 mazdos, gali isideti iki 30% didesnes kubaturos nissan ar hondos (jei tai nereikalauja vaziuokles, kebulo konstrukcijos ir kitu eprdarymu)? Toikiu budu, gal kazkiek kebulo konstrukcijos/vaziuokle laikyti turetu ir subfreimai ar sarnyrai neluzinetu? Tada tarkim ir i Lotus'a Hondos motora galetum deti, nes ten vaziuokle ir remas lieka OEM, uztenka tik pagalviu motoro tviritnimui perdarymo.

Kaip bebutu, vienos visiskai teisingos tiesos nebus. Visada bus kam netiks ar nepatiks, greiciau kaip TaT minejo, reiketu ziureti i konkurencini panasuma, kad kova butu kuo tolygesne. O techninio/aerodinaminio/vairavimo tobulejimo riboti Time Attack formate butu kvaila. Tada neliktu idomumo ziurovams, neliktu progreso, rekordu ir t.t. Tik kad labai siulyciau organizatoriams susimastyti apie rekordus, pasiekimus klasese. Ta prasme Poskus vaziuoja greit, valio, bet Neverdauskas su 1.6 vaziavo 1.18 (poskus berods su bmw treniruotiniu 1.8 vaziuoja 1,24).. Gal kiek daugiau demesio reiketu skirti klasems ir ju pasiekimams (ypac Time Attack'e).

Manau reiketu itraukti ir RWD rekorda, ir FWD rekordus, nes kuo toliau tuo tiems mazesniems su poskum ar vebra ar matijosaiciu nekovojantiems lieka maziau galimybiu rasti remeju, sulaukti demesio, reklamos ir kt.
 
PSasnauskas
1) Poškaus berods 1:23 ar dar greičiau buvo su gatvinėm padangom ir nebrangiom st. kaladėm. Ten standartinis 323i. Ir dar kalbėjo apie 1 sek, įvertinus datalogo duomenis.

2) Street klasėse bombinti super greiti automobiliai - absurdas. Kai pagalvoji, kad kažkas greičiau už Tave lekia BE LANKŲ Smile aš, su visa įmanoma saugos įranga, lekiu be galvos galvodamas, kad jei ištiks mirtis, tai ištiks ir nieko čia daugiau nepadarysi. Nu bet kažkas važiuoja greičiau BE LANKŲ Grin

3) Nepadarysi, kad visi būtų žvaigždės ir čia visada bus neteisybės. Nori laimėt FL - eini super bombų keliu.
 
www.facebook.com/FitLifeRacing
Karlos
Gal dar nuomoniu ar komentaru bus?
Redagavo Karlos 2016.09.27 05:34
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
TaT
bet Neverdauskas su 1.6

Grin
 
Mantas
Street klasėj važiuojantis Keblio Evo - nu tai sorry... Gal klįstu, bet manrods jis net dėžę sekvencinę turi? Jei taip, tai yra street klasės parodija Smile

O šiaip manau FL jau tiek išaugo, kad reiktų pamąstyt apie konkurencingas klases time attacke. Nes dabar ir studentas su 2,8L kregžde, ir profas su nauja turbinine M4 važiuotų toj pačioj klasėj Smile
Manau klasės turėtų būti bent jau kaip ir Wolfrace, kur 3000+ jau būtų taip vadinama "bombų" klasė
 
Karlos
fUNk parašė:

Kur tavo siūlomas variantas Karlos?


Gerai, galima vadovautis/kopijuoti WTAC reglamenta.

WTAC (World Time Attack Challenge)
TECHNICAL REGULATIONS FOR ALL VEHICLEShttp://www.worldt...016-rules/
WTAC 2016 https://www.youtu...bTqWlXGegc

WATC Clubsprint arba FastLap STR2500/2500+

3. MINIMUM VEHICLE WEIGHTS
3.1 Clubsprint:
Minimum weight for Clubsprint will be determined by the manufacturer's original specifications for the lightest version of that particular model of vehicle, minus 5%. E.g. Mitsubishi Lancer Evo 9 not merely Mitsubishi Lancer. Vehicles with original weight exceeding 1500kg will not apply the 5% rule but will have a minimum allowed competition weight of 1425kg. Naturally aspirated vehicles are permitted an additional 10% decrease to the minimum weight.

5. AERODYNAMIC AIDS
5.1 Clubsprint:
(a) Front under tray/splitter must follow the outline of the front bar and may extend 50mm ahead of the vehicle bodywork, no further rearward than the front axle and no wider than the front OEM guards.
(b) Front canards/winglets are permitted but must not extend wider than 50mm beyond OEM coachwork.
(c) OEM rear wings or aftermarket rear wings with up to two separate elements may be used in an unmodified form. The width of the wing must not exceed the widest part of the body. Only one aftermarket wing per vehicle is permitted.
(d) Rear wing must be fitted as such to be over the body or boot in plan view, except in case of a hatchback, the rear wing assembly is only required to begin over the body. No portion of the wing can be higher than the horizontal line from the highest point of the roof sheet metal except in the case of a hatchback where the wing can be no higher than 150mm from the highest point of the wing to the roofline and must be on the rear portion of the roof.
(e) Rear diffuser/ under tray must not extend beyond the vehicles bodywork and forward only to the rear axle.
(f) Aftermarket side mirrors are permitted.

6. ENGINE
6.1 Clubsprint:
(a) Engine modifications are free except that vehicles must retain an engine from the OEM manufacturer of that vehicle and the number of cylinders or in the case of a rotary engine, rotors must remain as per OEM.
(b) The use of a turbocharger or supercharger is allowed. For example if the vehicle is a Toyota that came with a four cylinder engine the vehicle can be fitted with any Toyota 4 cylinder engine that can also use forced induction.

8. EXHAUST
8.1 Noise
(a) Clubsprint Class must comply with 95db @ 30m noise restrictions.
8.2 Clubsprint:
(a) The exhaust must exit within 100mm of the original location and shall not protrude more than 100mm beyond the rear most portion of the bodywork.

9. TRANSMISSION, DIFFERENTIAL AND DRIVELINE
9.1 Clubsprint:
(a) Original mounting points for Transmission and Differential must be used.
(b) Sequential change systems are not permitted unless OEM.

10. SUSPENSION
10.1 Clubsprint:
(a) Minimum ride height of 80mm measured as described in rule 9(e). Only the exhaust may sit lower than this height.
(b) Vehicle must use original chassis mounting points and uprights but suspension geometry and arms are free.
(c) Original hub location must be retained.

14. INTERIOR
14.1 Clubsprint:
(a) Complete original dash must be retained; additional switches and gauges may be added.
(b) Original door trims must be retained.
(c) Replacement instrument cluster is permitted.
(d) Removable steering wheels are permitted if the vehicle is fitted with a roll cage as a safety precaution with regard to entry and exit access.
Redagavo Karlos 2017.01.20 08:48
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
Peršokti į forumą:
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
S2000.lt E-Paštas
Facebook

Vieša apklausa
Kokios spalvos S2000 Jums labiausiai patinka?

Juoda

Balta

Sidabrinė

Geltona

Mėlyna

Raudona

Kita