Peržiūrėti temą
Honda S2000 » Honda S2000 » Bendras
 Spausdinti temą
Dar vienas s2k savininkas
Schummy
NiceSmile geri ratai, tvirti ir lengvi. turejau tokius r17. pardaviau neperseniausiai
www.s2000.lt/images/news/s2000log.jpg
 
Prodrive
Cool Dedam like!
 
SPEC-NAZ
Ahoj liaudis.
Gavau R18 ir pardaviau iskarto Smile Bet nenuliuskim, o tik dziaukimes, nes is USA parplaukia kiti ratlankiai Enkei RPF 1 R17 ET45, priekis 8J galas 9J.
Dabar dilema pas mane, kokio ismatavimo padangas rinktis 215/45R17 su 245/40R17 ar 225/45R17 su 255/40R17. Masina ateityje tikrai bus zeminama ir naudojama trasose, slalomuose. Tad ka patartumet?
 
Schummy
tai tiktai 225/45R17 su 255/40R17.
www.s2000.lt/images/news/s2000log.jpg
 
Prodrive
Desi vis tik semi slikus ar paprastas padangas? Lieki prie Yokohamu? Smile Turbut zinai kad semi slikai pvz toyo r888 yra platesni. "Astunkiu" su uzrasu 255/40/17 realus plotis 265.

As pasirinkau standartinius ismatavimus, o toliau ziuresiu ir jei reikes paeksperementuosiu Smile
Redagavo Prodrive 2013.02.19 20:03
 
SPEC-NAZ
Turiu tokias Yokohamas ant R16 O.Z. 205/45 tai ne ka platesnes uz paprastas toyo t1r 205/45R. O jos ir ne tokios agresyvios kaip R888, pravaziavau su jom jau 5,000km susidevejo tik vidine dalis nes cvekas suleistas ir nepadarytas suvedimas... tad biski nudroziau padangas Sad Bet mesos dar daug.
 
Prodrive
Jo siauru padangu plotis labai panasus, bet konkreciai Advan Neova AD08 255/40/17 plotis bus 26,162 cm. Wink Rekomenduojami ratlankiai nuo 8,5J iki 10J. Tau pats tas tik ar arku nelies?
 
SPEC-NAZ
Turbut ne Smile
 
Karlos
Turbut, kad taip Smile

Juk ir sitam forume buvo rasyta apie ratlankius...

For the front:
Offsets lower than +43 are not recommended on the front because a very narrow tire would need to be used to avoid rubbing.
+43 to +47 offset: 205 tires, 6.5" - 7.5" wide wheel
+48 to +52 offset: 215 tires, 7.0" - 8.0" wide wheel
+53 to +57 offset: 225 tires, 7.0" - 8.0" wide wheel
+58 to +62 offset: 235 tires, 7.5" - 8.5" wide wheel
+63 or higher offset: 245 tires, 7.5" - 8.5" wide wheel

For the rear:
Offsets below 40 are not recommended for the rear because a tire narrower than the stock tire would need to be used to avoid rubbing.
+40 to +44 offset: 235 tires, 7.5" - 8.5" wide wheel
+45 to +49 offset: 245 tires, 7.5" - 9.0" wide wheel
+50 to +54 offset: 255 tires, 8.0" - 9.5" wide wheel
+55 to +59 offset: 265 tires, 8.5" - 9.5" wide wheel
+60 to +64 offset: 275 tires, 9.0" - 10.0" wide wheel
+65 or higher offset: 285 tires, 9.0" - 10.0" wide wheel
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
 
SPEC-NAZ
Truputis Japonijos aromato siandien atvyko i mano namus:

img577.imageshack.us/img577/2874/dsc2506f.jpg

Spoon thermostatas
img5.imageshack.us/img5/5973/dsc2516e.jpg

Spoon towerbar
img560.imageshack.us/img560/326/dsc2515i.jpg

Spoon apatinis priekinis sutvirtinimas
img826.imageshack.us/img826/7935/dsc2514b.jpg

Spoon apatinis galinis sutvirtinimas
img404.imageshack.us/img404/7475/dsc2512m.jpg

Spoon magnetic drain bolt kit set
img843.imageshack.us/img843/4021/dsc2511y.jpg

M&M heatshield'as
img195.imageshack.us/img195/9757/dsc2510o.jpg

Kitos dalys taip pat ne uz kalnu.... Smile
 
Prodrive
Na super! Lauksime naujienu Smile Apie sutvirtinimus ir kebulo "surisima" ir as galvoju, bet jei dar bus noro palieku tai kitam sezonui kartu su svorio mazinimu.

P.S. O kokiu aftermarketiniu poliuretaniniu pakabos ir vaziuokles ivoriu neuzsakinejai?
 
MTB
nors pagal viska s2k tikrai standi skaitoma, bet sutvirtinimai tikrai juntamas dalykas.

ant geltonosios turejau cusco subframe bar ir front lower arm bar. tai dabar vaziuojant su stockine vaziuokle masina tarsi gumine jauciasSmile
 
http://kitaip.tumblr.com/
SPEC-NAZ
Dar uzsakynesiu Spoon collar kit kur neseniai kazkas minejo forume. Del poliuretano biski kreivai ziuriu, nes daug atsiliepimu, kad girgzdet pradeda, o tai mane labai erzintu, nes masinoj muzikos nemegstu klausyt, tik variklio darba.
Savo Accord Type-R buvau susidejes virsutinius ir apatinius sutvirtinimus su H&R vaziuokle, tai buvo nerealus standumas ir likau labai patenkintas.
Liko apsisprest del vaziuokles, jei Norgej masina naudosiu butina vaziuokle su TUV sertifikatu, nes kitaip neisduos technikinio ir policija atimines patikrinus dokumentus.
Taip pat del padangu 255 ar 245 ant galo....
 
Prodrive
Jo, ir man jauciasi kad masina tarsi gumine, o ypac jos galine dalis. Ir dar jei vaziuoji su hardtopu tai jauti kaip kebulas pastoviai baladojasi i stoga. Sux.

P.S. Poliuretano deka bent jau teoriskai atsiranda didesnis vaziuokles standumas. Nebesijaucia "plaukiojimas" kuris buna su stockinem gumom. Turi daugiau informacijos apie kelia. Turi paklusnesni automobili ir astresni valdyma. Smile Gal ir bilda, isbandysiu pasakysiu kaip ten is tikruju.
Redagavo Prodrive 2013.03.08 19:59
 
SPEC-NAZ
Prodrive parašė:

Jo, ir man jauciasi kad masina tarsi gumine, o ypac jos galine dalis. Ir dar jei vaziuoji su hardtopu tai jauti kaip kebulas pastoviai baladojasi i stoga. Sux.

P.S. Poliuretano deka bent jau teoriskai atsiranda didesnis vaziuokles standumas. Nebesijaucia "plaukiojimas" kuris buna su stockinem gumom. Turi daugiau informacijos apie kelia. Turi paklusnesni automobili ir astresni valdyma. Smile Gal ir bilda, isbandysiu pasakysiu kaip ten is tikruju.


Susidejau 17" Enkei RPF1 su 215/45R17 ir 245/40R17, tai dabar labai jauncias masinos toks plaukiojimas, tarsi vaziuokle kazkur laisvesne butu.
Ziuriu tu mini "Plaukiojima" kuri panaikina poliuretano gumos, tai ar paviko?
 
Prodrive
Važiuoklė tikrai tapo standesnė, aštresnis valdymas, informacijos apie kelią irgi daugiau, nors tiesą sakant tikėjausi įspūdingesnio efekto. Prie nedidelių greičių neturiu jokių pretenzijų. Niekas nebilda, jokio šalutinio efekto. Bet prie didesnių greičių šioks toks "plaukiojimas" išliko. Ko tik nedariau Smile Šiek tiek padėjo coilu reguliavimas. Matyt Shummis teisus buvo sakydamas kad tiesiog reikia priprasti.
 
Stakis
Bet 225/45/17 ant 9J butu jau per siaura?
 
SPEC-NAZ
Stakis parašė:

Bet 225/45/17 ant 9J butu jau per siaura?


Tikrai taip. 245 dar dar atrodo, bet 225 jau butu Japan style Smile
215 ant 8J irgi stretchas jau.
 
SPEC-NAZ
Kolegos papasakosiu jums savo potyri, kurio gal dar niekas nepatyret.
Kai nusipirkau S2k jos standartiniai ishmetimo bakeliai buvo pakeisti i du baubiancius baubalus. Kad nekiltu bedu su TA, isigijau stock sistema su stock bakeliais. Draugas pasisiule nulekt iki Siauliu ir ja ten pakeist. Grizes jis tik dave man s2k ir sako "pravaziuok". Galvoju ka jis cia tokio nori parodyt, del stock ramaus garso? Uzvedu, tylu, pradedu vaziuot ramu, tylu. Reiskias reikia minti tapke iki dugno Smile Dugnas spaudziamas, o s2k tarsi stora karve nebe taip astriai ir staigiai reaguoja i ta tapke.
Jauciasi Nm dingimas, nebe taip astriai reaguoja i gazo pedalo paspaudima, nebe taip stipriai jauciasi perejimas i VTEC zona... zodziu va ka gali padaryti stockiniai bakeliai Sad
Suprantu, kad tik man vienam toks potyris atsirastu, bet ta pati is karto pajuto ir draugas.
Isvada - S2k galima labai atgaivint ismetimo sistemos pakeitimu.
 
WooD
As neigiama pasikeitima pajutau i baubianciu bakelius idejes silencerius. Atrode, kad vangiau sukasi variklis, lyg priduses kiek. Buvau ir stock ismetima sudejes, labai nedaug vazinejau, irgi jautesi skirtumas. Visgi manau, jog didelis baubimas prideda psichologinio greicio daugiau, nei yra is tikruju Smile

Dar vienas dalykas - kai pakeliau visa stock ismetima, tiksliau vos pakeliau Smile nustebau del svorio -sveria belenkiek, o maniski aftermaket su viena ranka lengviausiai galima kilnoti.
 
Peršokti į forumą:
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruotis.

Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
S2000.lt E-Paštas
Facebook

Vieša apklausa
Kokios spalvos S2000 Jums labiausiai patinka?

Juoda

Balta

Sidabrinė

Geltona

Mėlyna

Raudona

Kita