stabilizatorius
|
Schummy |
parašyta 2013.01.17 14:14
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
Sveiki, gal zinote kiek Nm yra priekiniai stabilizatoriai 99-04m ir 04-09m ?
|
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.17 14:22
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
Googlas visagalis
OEM S2000 Sway Bar Information:
AP1 100 series-
Front sway bar part number: 51300-S2A-003
28.2mm (HOLLOW) with a 5mm Sidewall
Rating at 61.6N/mm
Rear sway bar part number: 52300-S2A-013
27.2mm (HOLLOW) with a 5.3mm Sidewall
Rating at 73N/mm
AP2 120 Series-
Front sway bar part number: 51300-S2A-013
26.5mm (HOLLOW) with a 4.5mm Sidewall
Rating at 46.6N/mm
Rear sway bar part number: 52300-S2A-J01
27.2mm (HOLLOW) with a 4.5mm Sidewall
Rating at 67.6N/mm
S2000 Eibach Sway Bar rates:
Front: 32mm Adjustable (HOLLOW)
Pos.1 - 65 N/mm (368lbs/in)
Pos.2 - 73 N/mm (416lbs/in)
Weight - 4.8kg (10.6lbs.)
Rear: 29mm Adjustable (HOLLOW)
Pos.1 - 90 N/mm (515lbs/in)
Pos.2 - 106 N/mm (605lbs/in)
Weight - 4.9kg (10.8lbs.)
I was able to search the forums for OEM sway bar specs for comparison:
Redagavo Schummy 2013.01.17 15:15
|
|
|
|
MTB |
parašyta 2013.01.17 22:37
|

Administratorius

Pranešimai: 195
Įstojo: 2007.09.17 17:16
|
upgrade sportinei nusimato? |
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.18 08:57
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
Po ilgu galvos skausmu, po ilgu bandymu apmastymu ir regulevimu sove mintis kad ciabus beda tik del stabilizatoriaus.
Masina nulengvejo 100kg. Ir prasidejo visos bedos. Keiciau amortikus, dariau ivairiausius isvirtimus, suvedimus. Spoilerius keitaliojau, padangas keitaliojau, slegius juose. NIEKAS nepadejo. Kaip slydo priekis taip ir slysta. Nors pries islengvinima tokiu bedu nebuvo!
Tai vat po ilgu apmastimu padariau isvada kad reik deti reguliuojama stabilizatoriu. Ju buna 45Nm. 60Nm. 75Nm. Ir t.t.. Tai pazejus i skaicius taip iseina kad man reiktu pirkti ta pati silpniause 45Nm stabilizatoriu ir ten gamintis ,taikytis ant S2000. Bet jaigu pazejus atidziau tai AP2 stabilnikas kaiptik toks ir yra 46.6 Nm. manaukad reik det man ta ap2 ir nesukt smegenu.
Ka manot jus?
|
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.18 18:26
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
iki islengvinimo taip ratai nekilo. Po islengvinimo- prasom.
Reiskias kad reik kietint galini arba minkstint priekini stabilizatoriu.
|
|
|
|
MTB |
parašyta 2013.01.18 19:16
|

Administratorius

Pranešimai: 195
Įstojo: 2007.09.17 17:16
|
ner ko taip lekt ir nekils )
zinoma visi goncikai rimtieji sakys, kad det reguliuojama sportini stabilnika (gal net su reguliavimu is vidaus), bet manau pradziai galima padaryt pigesni ir daug paprastesni eksperimenta isidedant ap2, pravaziuosi treniruotes ir iskart jausis rezultatai |
|
|
|
SPEC-NAZ |
parašyta 2013.01.24 17:27
|

Veteranas

Pranešimai: 136
Įstojo: 2011.12.10 09:33
|
Nesu sertifikuotas lenktyninkas, bet pameginsiu savo trigrashi ikishti ir as cia.
Jei tu idesi minkstesni stabilizatoriu i prieki, tai jis tik dar labiau leis masinai kreiptis, del to dar didesnis tarpas gautusi tarp padangos ir asfalto.
Mano manymu tau reikia stipresnio stabilizatoriaus, kuris islaikytu masina kaip imanoma labiau horizontalioje padetyje.
Taip pat sita efekta naikina virsutinis tower bar'as ir apatinis priekinis bar'as. bet tu juos kaip ir turetum jau turet susidejes.
Gal per trumpa vaziuokles eiga, kad ratas negali nusileisti iki asfalto?
Gal per minkstos galines spyruokles, galas per daug suseda, kad kyla priesingas ratas i ora?
Ir galiausiai stai dar ka radau, bet anglu kalba:
Roll Rate
Roll rate is analogous to a vehicle's ride rate, but for actions that include lateral accelerations, causing a vehicle's sprung mass to roll. It is expressed as torque per degree of roll of the vehicle sprung mass. It is influenced by factors including but not limited to vehicle sprung mass, track width, CG height, spring and damper rates, anti-roll bar stiffness and tire pressure/construction. The roll rate of a vehicle can, and usually differs front to rear, which allows for the tuning ability of a vehicle for transient and steady state handling. The roll rate of a vehicle does not change the total amount of weight transfer on the vehicle, but shifts the speed at which and percentage of weight transferred on a particular axle to another axle through the vehicle chassis. Generally, the higher the roll rate on an axle of a vehicle, the faster and higher percentage the weight transfer on that axle.
[edit]Roll couple percentage
Roll couple percentage is a simplified method of describing lateral load transfer distribution front to rear, and subsequently handling balance. It is the effective wheel rate, in roll, of each axle of the vehicle as a ratio of the vehicle's total roll rate. It is commonly adjusted through the use of anti-roll bars, but can also be changed through the use of different springs. |
|
|
|
SPEC-NAZ |
parašyta 2013.01.24 17:30
|

Veteranas

Pranešimai: 136
Įstojo: 2011.12.10 09:33
|
manau gal dar cia rasi naudingos info:
http://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_(vehicle)#Roll_Rate |
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.24 18:16
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
Bet tu man pasakyk toki dalyka. Kodel kad kai mano masina svere 1100 kg. tai viskas buvo perfekt.
O kai masina pradejo sverti 1000kg. atsirado visos bedos. T.y atkilinet ratas. Pakeiciau amortikus. Nepadejo.
Sukeliau gala, nepadejo (svorio ventras pasislinko i prieki)
|
|
|
|
Karlos |
parašyta 2013.01.24 19:03
|

Ekspertas

Pranešimai: 371
Įstojo: 2007.12.13 06:38
|
Parasytum konkreciau kas pasikeite nuo tada kai automobilis palengvejo 100kg, butu galima bandyti patart.
Is tiek pateiktos informacijos galima tik spet.
Ar pasikeite svorio isdestymas islengvinus?
Gal po lengvinimu pasikeite priekines asis standumas?
Minkstesnis stabilizatorius priekije tik pablogins pasukamuma.
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
|
|
|
|
MTB |
parašyta 2013.01.24 19:38
|

Administratorius

Pranešimai: 195
Įstojo: 2007.09.17 17:16
|
Schummy, operuojant tuos 100kg, didzioji dalis is kur nusimete (priekis ar galas)? Nebuvo sveriama pries ir po kiek svorio tenka priekinei ir galinei asims?
su priekio stumimu turejau ir as problema kai ant galo uzsidejo didelis spoileris ir difuzorius, greituose posukiuose masina elgdavosi panasiau i fwd. Galbut kolegos ir gerai raso del stabilniko. Prieki esantis spliteris pas tave, ir siap bendra buferio aerodinamika tikrai daug kg prispaudimo negeneruoja palyginus su galu. |
|
|
|
SPEC-NAZ |
parašyta 2013.01.24 19:56
|

Veteranas

Pranešimai: 136
Įstojo: 2011.12.10 09:33
|
O as gal pakeisiu savo nuomone, gal Schummy ir teisus, kad prieki reikia minkstinti - stabilizatoriu silpnesni deti. Kadangi priekis palengvejo, tai jo esamas stabilnikas per kietas tapo. Tad dabar priekinis per stiprus, o ir galinis gal net per silpnas tapo. |
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.24 20:01
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
Dar pamastimams: kodel ap2 stabilizatoriai pasidare minkstesni bet masina pagreitejo. Skirtumas tarp priekio galo pasidare 21Nm. o tarp ap1 priekio galo skirtumas buvo tik 11.4 Nm.
Jaigu i prieki idesiu ap2 stabilizatoriu tai tarp priekio galo bus 26.4 Nm.
Aisq manau geriau butu pakietint gala o ne paminkstint prieki.
Bet reiktu nepamirsti kad musu 50-desimtmete trasa nera lygi. Tai tas masinos standumas gal vistik nera i nauda. Aisq butu kita sneka jaigu trasa butu lygi.
|
|
|
|
Karlos |
parašyta 2013.01.25 09:11
|

Ekspertas

Pranešimai: 371
Įstojo: 2007.12.13 06:38
|
Greiciauia ske yra types/cr, o jos stabilizatoriai beveik identiski Ap1. Spirales kieciausios, amortizatoriai standesni.
Minksciausia s2000 yra 04-07m. ir ji tikrai negreita.
Schummy parašė:
Dar pamastimams: kodel ap2 stabilizatoriai pasidare minkstesni bet masina pagreitejo. Skirtumas tarp priekio galo pasidare 21Nm. o tarp ap1 priekio galo skirtumas buvo tik 11.4 Nm.
Jaigu i prieki idesiu ap2 stabilizatoriu tai tarp priekio galo bus 26.4 Nm.
Aisq manau geriau butu pakietint gala o ne paminkstint prieki.
Bet reiktu nepamirsti kad musu 50-desimtmete trasa nera lygi. Tai tas masinos standumas gal vistik nera i nauda. Aisq butu kita sneka jaigu trasa butu lygi.
Redagavo Karlos 2013.01.25 14:25
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
|
|
|
|
nuno |
parašyta 2013.01.25 09:42
|

Veteranas

Pranešimai: 121
Įstojo: 2007.11.30 10:58
|
tai dar reikejo sita dadeti, kad jau AP2 tokia leta:
The 2.2L motor was developed purely for the American market initially, because they are heavier people and need more torque to move.
Honda DNA
red S2000 + red TypeR
|
|
|
|
Karlos |
parašyta 2013.01.25 09:50
|

Ekspertas

Pranešimai: 371
Įstojo: 2007.12.13 06:38
|
Taip, letesne vairo kolonele, minkstesnis-letesnis sankabos cilindriukas ir t.t...
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
|
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.25 10:29
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
1100kg priekio galo balansas buvo 50/50
Kai lengvinau tai lengvinau is visur. Tokio didelio lengvinimo vienoje vietoje nebuvo.
Po lengvinimo buvau maloniai nustebintas nes svoris isliko 50/50
Beda ta kad priekis turi lengva slidima, nepasukamuma. Tiesiog nebeliko to stabilaus jausmo kaip buvo anksciau. Nebegaliu sakyt kad masina stovi kaip ant begiu. Galas kaip ikaltas o priekis toks guminis. Vaira daugiau susukt reik.
Isvirtimus visus isbandziau. suvedimus visus isbandziau. ten + - kaskiek pasikeicia situacija bet tikrai ne taip kaip buvo. Dar gaila nepazaidziau su kasteriu. Dabar 9. Manau reikejo daryt 6.
Sprendziu pagal tai kad padangos isore visiskai nedyla. net nesusyla.
|
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.25 10:41
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
m ir dar kas liecia aerodinamika prieki. Ant headerio puslapio virsuje matosi koks buferis buvo ir koks tarpas tarp spliterio ir tarp buferio. Ten isvis bardakas kaskoks buvo, nesusipratimas. Ir viskas buvo gerai.
Poto islengvinau, padariau prieki tikrai aptakesni. ir nieko...
Gale spoilerius keitaliojau. Jokio skirtumo ar tas baisiai didelis ar tas kopijuotas tiuninginis. Skirtumo nelabai jauciasi. Nebent tas didelis geriau stabdo gale tiesiosios.
|
|
|
|
Karlos |
parašyta 2013.01.25 11:08
|

Ekspertas

Pranešimai: 371
Įstojo: 2007.12.13 06:38
|
Kiek is nuotrauku matau sumazejo preikinio spliterio plotas.


Spliteris tapo mazesnis?
Manau reik ziureti priekines asies giometrija.
Ar tikrai reikia 9 Kasterio? Maniskes kasteris 6.40 isvirtimas -2.0, padangu isore dila greiciau uz vidine puse.
Redagavo Schummy 2013.01.25 12:06
S2000 03' black
S2000 02' silver
CRX i-VT 91' blue pearl
CRX 1.6i-16 88' white
|
|
|
|
Schummy |
parašyta 2013.01.25 12:11
|

Super Administratorius

Pranešimai: 1216
Įstojo: 2007.10.02 10:53
|
mm spliterio forma tik vizualiai pamazejo. Virsutinis spliterio plotas pamazejo. Apatinis plotas toks pat isliko.
Taip vizualiai sumazejo manau del lipo. Uz menesio kibsiu i darbus: darysiu spliteri normalesni. Kad veiktu kaip ir difuzorius. + CR lipas bus. Ir ten po kapotu padarysiu sandariau. Tikiuos bus geriau.
Geometrija ziureta N kartu. Viskas idealu, viskas simetriska lygu grazu.
O del kasterio tai manau kad gerookai perdidelis. Tik gaila kad man tas daejo jau po visu lenktyniu kai velu buvo vaziuot bandyt.
Darysiu 6.
Cia tuos 9 isiule vienas ratu suvedimo meistras. Pasirodo jis drifteriam visiem daro. Pamirsau jam pasakyt kad cia ne driftui
|
|
|