Rygoje įvyko pirmas Baltijos šalių žiedinių lenktynių etapas. Saulėta diena ir pavasariškai šiltas oras puikiai atitiko dalyvių ir žiūrovų gausą.
Lenktynėse dominavo BMW markės automobiliai, bet jiems atsipūsti neleido mažalitražės ir kur kas silpnesnės, bet nelėtesnės Hondos.
Galingiausioje “Baltic OPEN 1” klasėje dalyvavo 5-ki automobiliai. 4-ri iš jų buvo BMW markės ir 1-nas Honda S2000 automobilis, kurį vairavo Andrius Firantas.
Po kontrolinių važiavimų Lenktynininkai startavo tokia eilės tvarka:
1. Vitalijs Kalmi BMW M3 LV
2. Rimas Blažulionis BMW LT
3. Andrius Firantas Honda S2000 LT
4. Robertas Graudinis BMW LT
5. Rytis Garbaravičius BMW LT
Kadangi atskirose klasėse dalyvių buvo po šešis ar po tris, tai visos klasės buvo sujungtos į vieną bendrą startą, kurio metu išviso buvo 22 dalyviai. Andrius Firantas su Honda S2000 startavo iš 5-tos pozicijos.
Po sėkmingo starto Andrius šoktelėjo i 2-rą vietą. Tačiau ilgiau tuom pasidžiaugti sutrukdė netikėtas ir nelauktas elektros gedimas. Automobilis tiesiog „išsijungė“. Po pasistovejimo ant pievelės (kaip įtariama) OMP firmos masės išjungėjas „atsigavo“. Tačiau per tą laiką varžovai spėjo aplėkti du ratus. Taigi per likusius 7-nis ratus Andrius spėjo dasikapstyti iki 17-tos pozicijos.
Anras startas buvo neką blogesnis už pirmąjį. Honda S2000 po pirmo rato iš 17-tos vietos šoktelėjo į 5-tąją vietą. Likus keletui ratų iki finišo įtampos neatlaikė Rimas Blažulionis su BMW. Pasinaudojęs Rimo klaida Andrius šoktelėjo į 4-tą vietą. (Savo klasėje į 2-rą vietą)
Susumavus dviejų važiavimų taškus visi B-OPEN 1 klasės vairuotojai išsirikiavo lygiai ta pačia tvarka kaip ir startavo.
1. Vitalijs Kalmi BMW M3 LV
2. Rimas Blažulionis BMW LT
3. Andrius Firantas Honda S2000 LT
4. Robertas Graudinis BMW LT
5. Rytis Garbaravičius BMW LT
Super reportazas, neskaitant to digital spidometro kuris pasaldino greiti, visu 30km/h kas labiausiai patrauke demesi tai nelyginamai trumpesnis stabdymo kelias lyginant su konkurentais
Tikslu greiti rodo kameros parodymai. Hondos spydometras rodo "pievas" nuo tada kai pasikeiciau galinio reduktoriaus pora. Be visa to jis rodo Mp/h o ne Km/h. Kaskarta ijunges degima turiu perjunginet is myliu i kilometrus. Sy kart netas galvoje buvo
O del stabdymo tai kas keisciause ORGINALUS HONDOS S2000 stabdziai!!!! ))
Na kadangi sita dregmei atspari plokste yra placiai naudojama auto sporto pasaulyje, tai as ja ir pasirinkau. Tiesiog kainos ir materijos santykis, sitas priimtiniausias. Darant is stiklo audinio, ar is anglies pluosto vistiek reik pirma pasidaryti sablonus is ko nors. Juos patikrinti, pateisinti arba ne, ir tada imti daryti forma liejiniui.
Tai kaip ir be pasirinkimo pasirinkau butent medzio plokste dugnui daryti